Sydney 26-27 oktober

27 oktober 2015 - Sydney, Australië

Na de 2e nachtreis, nu rond 12:30u in het hotel in Sydney.
Nu konden we wel meteen in de kamer terecht.
Het hotel eeen beetje vergane glorie, maar een ruime kamer van ca.4x6m met balkonnetje vergoedt veel.
Toch maar weer eerst een uurtje slaap ingehaald, daarna wat rondgelopen.
Bij Darling Harbour op een terras lekker gegeten.
Na het ontbijt diverse internet-dingen geregeld.
Sjoerd heeft een prepaid SIM-kaart geïnstalleerd en direct contact met de "lokale" familie gelegd.
Een bezoek aan de Tourist Info en het Powerhouse museum.
Het museum staat in het teken van historische en toekomstige techniek en duurzaamheid.
Daar zijn de Australiërs ook goed mee bezig!!
De temperatuur is vandaag maximaal 19 grd geweest en op verschillende plaatsen kwamen we een stevige wind tegen, iets minder dan we gewend zijn.
Buiten de meeuwen is ook de witte ibis ruim vertegenwoordigd  en hondsbrutaal als ze denken dat iemand eten bij zich heeft.
Bij het Italiaanse restaurant genoten van salade, pizza en het uitzicht over de harbour.